Deklaracja Dostępności BIP Komendy Miejskiej Państwowej Straży pożarnej w Suwałkach
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach.
Data publikacji strony internetowej: 02-01-2013 r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 23-09-2020 r.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Informacja o treściach niedostępnych:
Multimedia nie posiadają napisów dla osób głuchych część plików skanowanych nie jest dostępnych cyfrowo
Wyłączenia:
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Uzasadnienie nadmiernym obciążeniem:
Link do wyniku analizy:
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 22-09-2020 r. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 22-09-2020 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Adam Kożuchowski, adres poczty elektronicznej: sekretariat(a)kmpsp.suwalki.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: 47 7117510. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Skargi i odwołania
Nazwa organu odwoławczego: Komendant Miejski PSP w Suwałkach
Adres organu odwoławczego: ulica Witosa 10, 16-400 Suwałki
Adres e-mail organu odwoławczego: sekretariat(a)kmpsp.suwalki.pl
Telefon organu odwoławczego: 47 7117510
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
ul. Witosa 10, 16-400 Suwałki
Do budynku prowadzi jedno wejście od ulicy Witosa.
Wejście umożliwia wjazd dla osób niepełnosprawnych.
Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa jest na parterze budynku w holu głównym po lewej stronie od wejścia. Budynek nie posiada windy.
W ciągu komunikacyjnym nie ma progów uniemożliwiających przemieszczanie się osobom na wózkach.
Dla osób na wózkach dostępny jest hol na parterze budynku. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze po prawej stronie od wejścia.
Przed budynkiem na ogólnodostępnym parkingu, wyznaczone są miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku urzędu nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku urzędu nie ma informacji głosowych.
Zmiana rozmiaru strony:
Graficzne przeglądarki internetowe umożliwiają powiększenie lub pomniejszenie widoku wyświetlanej strony.Aby powiększyć tekst należy wybrać odpowiednią kombinację klawiszy:
Firefox, Chrome, Internet Explorer:
[CTRL] oraz [+] aby powiększyć widok
[CTRL] oraz [-] aby pomniejszyć widok
Opera:
[SHIFT] oraz [+] aby powiększyć widok
[-] aby pomniejszyć widok
Inne informacje i oświadczenia
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach dokłada starań aby sukcesywnie wymieniać treści niedostępne cyfrowo na treści dostępne cyfrowo w Biuletynie Informacji Publicznej. Dotyczy to między innymi skanowanych dokumentów, zdjęć i linków bez opisów alternatywnych, filmów bez napisów dla osób głuchych.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach nie posiada aplikacji mobilnych.
Deklaracja Dostępności strony internetowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży pożarnej w Suwałkach
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach.
Data publikacji strony internetowej: 02-01-2013 r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 22-09-2020 r.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Informacja o treściach niedostępnych:
Multimedia nie posiadają napisów dla osób głuchych część plików skanowanych nie jest dostępnych cyfrowo
Wyłączenia:
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Uzasadnienie nadmiernym obciążeniem:
Link do wyniku analizy:
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 22-09-2020 r. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 22-09-2020 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Adam Kożuchowski, adres poczty elektronicznej: sekretariat(a)kmpsp.suwalki.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: 47 7117510. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Skargi i odwołania
Nazwa organu odwoławczego: Komendant Miejski PSP w Suwałkach
Adres organu odwoławczego: ulica Witosa 10, 16-400 Suwałki
Adres e-mail organu odwoławczego: sekretariat(a)kmpsp.suwalki.pl
Telefon organu odwoławczego: 47 7117510
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
ul. Witosa 10, 16-400 Suwałki
Do budynku prowadzi jedno wejście od ulicy Witosa.
Wejście umożliwia wjazd dla osób niepełnosprawnych.
Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa jest na parterze budynku w holu głównym po lewej stronie od wejścia. Budynek nie posiada windy.
W ciągu komunikacyjnym nie ma progów uniemożliwiających przemieszczanie się osobom na wózkach.
Dla osób na wózkach dostępny jest hol na parterze budynku. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze po prawej stronie od wejścia.
Przed budynkiem na ogólnodostępnym parkingu, wyznaczone są miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku urzędu nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku urzędu nie ma informacji głosowych.
Udogodnienia
- na stronie można nawigować za pomocą klawisza tabulacji TAB
- strona posiada wersję o dużym kontraście
- na stronie jest możliwość zmiany wielkości czcionki
Inne informacje i oświadczenia
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach dokłada starań aby sukcesywnie wymieniać treści niedostępne cyfrowo na treści dostępne cyfrowo w Biuletynie Informacji Publicznej. Dotyczy to między innymi skanowanych dokumentów, zdjęć i linków bez opisów alternatywnych, filmów bez napisów dla osób głuchych.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach nie posiada aplikacji mobilnych.